Rozliczenia
Skorzystaj z dostępnego na stronie konfiguratora usług żeby skomponować najlepszą dla siebie ofertę.
W poniższym linku dowiesz się jak odpowiednio czytać fakturę i co oznaczają poszczególne pozycje.
Jeżeli korzystasz z faktury papierowej, opłacisz ją:
- w kasie Biura Obsługi Abonenta PROMAX w Ostrowie Wielkopolskim (płatność gotówką, kartą płatniczą, BLIKiem);
- w kasach Centrum Rozwoju Komunalnego S.A.;
- w placówkach wybranych Banków Spółdzielczych;
- w sklepach i instytucjach oznaczonych logo MojeRachunki (BillBird);
- poprzez aplikację bankowości mobilnej, korzystając z kodów QR umieszczonych na fakturze.
Jeżeli korzystasz z ekoFaktury, możesz opłacić ją:
- logując się na https://e.promax.media.pl poprzez szybkie płatności Blue Media (opłata za transakcję jest doliczana przy opłacaniu rachunku);
- przelewem na indywidualny rachunek bankowy umieszczony na fakturze.
Dlaczego warto płacić w terminie?
- zachowujesz ciągłość usług;
- możesz korzystać z promocji i nowych produktów;
- unikasz kosztów opóźnień w płatności, tzn. odsetek za każdy dzień opóźnienia;
- nie narażasz się na otrzymanie wezwania do zapłaty i konieczność stresującego sprawdzania czy na pewno zapłaciłeś rachunek;
- unikasz wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych;
- unikasz wpisania do Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A.;
- nie narażasz się na ryzyko działań windykacyjnych.
Pamiętaj – dniem zapłaty jest data wpływu należności na rachunek bankowy lub wpłaty w kasie PROMAX. Jest to
z reguły ostatni dzień miesiąca. Weź to pod uwagę i nie czekaj z zapłatą do ostatniej chwili.
Przede wszystkim jak najszybciej opłać rachunki wskazane na wezwaniu w dogodny dla siebie sposób – polecamy płacenie w kasie PROMAX lub przelewem internetowym na numer rachunku bankowego wskazany na fakturze.
Zaloguj się na https://e.promax.media.pl i skorzystaj z szybkich płatności online – informacja o wpłacie dociera do nas
w ciągu kilku minut!
Zwróć uwagę na datę wystawienia wezwania do zapłaty. Jeśli zapłaciłeś rachunek w dniu wystawienia wezwania lub dzień przed wystawieniem, nie musi to oznaczać, że posiadasz zadłużenie.
Najszybszym sposobem sprawdzenia, czy rachunek jest opłacony jest zalogowanie się w Elektronicznym Biurze Obsługi Abonenta PROMAX. W zakładce Finanse à Rachunki znajdziesz wszelkie niezbędne informacje.
Jeśli opłaciłeś rachunek w terminie, a otrzymałeś wezwanie do zapłaty, skontaktuj się z nami w celu uzyskania wyjaśnień pod numerem 62 735 31 11 lub wysyłając maila na adres: windykacja@promax.media.pl
Pamiętaj – jesteśmy po to, aby pomóc wyjaśnić wszelkie wątpliwości związane z Twoimi płatnościami.
Najszybszą drogą do wznowienia usług zawieszonych za brak płatności rachunków jest ich całkowita spłata.Po dokonaniu płatności prosimy o przesłanie potwierdzenia zapłaty na adres rozliczenia@promax.media.pl oraz kontakt z infolinią pod numerem 62 735 31 11 w celu uzyskania szczegółowych informacji o terminie oraz pozostałych warunkach wznowienia usług.
Z uwagi na to, że współpracujemy z Krajowym Rejestrem Długów Biurem Informacji Gospodarczej S.A., w przypadku uchylania się od obowiązku zapłaty za świadczone usługi Twoje dane mogą trafić do ogólnopolskiej bazy dłużników.
Może to oznaczać, że w przyszłości zaciągnięcie kredytu w banku, zakup telefonu lub urządzenia AGD na raty, zakup usług, itp. stanie się utrudnione lub niemożliwe.
Pamiętaj – naszym celem jest polubowne załatwienie sprawy, dlatego w przypadku otrzymania informacji o dopisaniu Twoich danych do KRD nie czekaj, skontaktuj się z nami, aby ustalić warunki spłaty zadłużenia.
Rozumiemy, że powstanie zadłużenia może zależeć od wielu czynników. Jeżeli nie jesteś w stanie jednorazowo spłacić zaległości, nie czekaj – poinformuj nas o tym, dzwoniąc na infolinię PROMAX pod numer 62 735 31 11 lub wysyłając maila na adres: windykacja@promax.media.pl
Jesteśmy po to, aby ustalić dogodne warunki zapłaty.
Pamiętaj – odkładanie spłaty w czasie pogarsza sytuację i nigdy nie służy rozwiązaniu problemu.
W celu zmiany papierowej faktury na ekofakturę prosimy o wysłanie inoformacji poprzez formularz kontaktowy.
W przypadku końca umowy zawartej na czas określony i chęci jej nie przedłużenia należy złożyć PROMAX stosowne oświadczenie najpóźniej do 25 dnia danego miesiąca, w którym kończy się umowa.
W przypadku przedłużenia się umowy na czas nieokreślony mogą Państwo ją wypowiedzieć w każdym czasie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie można złożyć w formie pisemnej osobiście w BOA lub poprzez wysłanie podpisanego oświadczenia pocztą, poprzez panel klienta ePROMAX lub w formie mailowej z adresu mailowego wskazanego w umowie na adres: biuro@promax.media.pl.
Skorzystaj z poniższego formularza, podaj swój numer telefonu.
Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą i odpowiedzą na pytania dotyczące oferty.