Problemy techniczne
- Upewnij się, że aparat jest umieszczony wystarczająco blisko modemu i czy nie sąsiaduje z urządzeniami elektrycznymi powodującymi ewentualne zakłócenia, np. telewizor, głośnik, itp.
- Jeśli korzystasz z aparatu bezprzewodowego, staraj się rozmawiać bliżej bazy telefonu.
- Jeśli korzystasz z opcji OCB z poziomu użytkownika, być może ustawiłeś zbyt wysoki poziom blokady kierunków połączeń. Wystarczy zmniejszyć zakres blokady.
- Jeżeli przy próbie realizacji połączenia otrzymujesz informację o zaległościach płatniczych wobec PROMAX, konieczne jest opłacenie faktur.
- Upewnij się, czy przyczyną awarii nie jest uszkodzony aparat telefoniczny lub niewłaściwe podłączenie kabli.
- W przypadku aparatu bezprzewodowego sprawdź, czy aparat jest podłączony do źródła zasilania 230V i czy jest zasilanie. Upewnij się, że słuchawka aparatu bezprzewodowego jest naładowana.
- Sprawdź, czy aparat telefoniczny został wpięty do gniazda TEL1 z tyłu modemu.
- Sprawdź, czy przewód zasilający jest właściwie podłączony do gniazdka elektrycznego i do gniazda na tylnym panelu modemu kablowego.
- Sprawdź napięcie w gniazdku.
Skorzystaj z poniższego formularza, podaj swój numer telefonu.
Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą i odpowiedzą na pytania dotyczące oferty.