Telefon
Problemy techniczne
- Upewnij się, że aparat jest umieszczony wystarczająco blisko modemu i czy nie sąsiaduje z urządzeniami elektrycznymi powodującymi ewentualne zakłócenia, np. telewizor, głośnik, itp.
- Jeśli korzystasz z aparatu bezprzewodowego, staraj się rozmawiać bliżej bazy telefonu.
- Jeśli korzystasz z opcji OCB z poziomu użytkownika, być może ustawiłeś zbyt wysoki poziom blokady kierunków połączeń. Wystarczy zmniejszyć zakres blokady.
- Jeżeli przy próbie realizacji połączenia otrzymujesz informację o zaległościach płatniczych wobec PROMAX, konieczne jest opłacenie faktur.
- Upewnij się, czy przyczyną awarii nie jest uszkodzony aparat telefoniczny lub niewłaściwe podłączenie kabli.
- W przypadku aparatu bezprzewodowego sprawdź, czy aparat jest podłączony do źródła zasilania 230V i czy jest zasilanie. Upewnij się, że słuchawka aparatu bezprzewodowego jest naładowana.
- Sprawdź, czy aparat telefoniczny został wpięty do gniazda TEL1 z tyłu modemu.
- Sprawdź, czy przewód zasilający jest właściwie podłączony do gniazdka elektrycznego i do gniazda na tylnym panelu modemu kablowego.
- Sprawdź napięcie w gniazdku.
Usługi dodatkowe bezpłatne
Po wybraniu tej usługi system przenosi wszystkie przychodzące połączenia na wybrany numer.
- Wprowadzenie *21*48_ _ _ __ _ _ #
W puste miejsca wstaw nr telefonu na jaki mają być przenoszone połączenia. - Sprawdzenie *#21#
W puste miejsca wstaw nr telefonu na jaki mają być przenoszone połączenia. - Anulowanie #21#
Dodanie prefiksu 48 dotyczy tylko modemów kablowych.
Po wybraniu tej usługi system przenosi rozmowy przychodzące na wybrany numer gdy Twoja linia jest zajęta.
- Wprowadzenie *67*48_ _ _ __ _ _ #
W puste miejsca wstaw nr telefonu na jaki mają być przenoszone połączenia. - Sprawdzenie *#67#
W puste miejsca wstaw nr telefonu na jaki mają być przenoszone połączenia. - Anulowanie #67#
Dodanie prefiksu 48 dotyczy tylko modemów kablowych.
Po wybraniu tej usługi system przenosi rozmowy przychodzące na wybrany numer gdy nikt nie odbierze telefonu w Twoim domu.
- Wprowadzenie *61*48_ _ _ __ _ _ #
W puste miejsca wstaw nr telefonu na jaki mają być przenoszone połączenia - Sprawdzenie *#61#
W puste miejsca wstaw nr telefonu na jaki mają być przenoszone połączenia - Anulowanie #61#
Dodanie prefiksu 48 dotyczy tylko modemów kablowych.
Po wybraniu tej usługi system przenosi połączenia przychodzące na inny, dowolnie wybrany numer telefonu w sytuacji, gdy Twój modem będzie wyłączony lub wylogowany (np. brak prądu w lokalu).
- Wprowadzenie *65*48_ _ _ __ _ _ #
W puste miejsca wstaw nr telefonu na jaki mają być przenoszone połączenia. - Sprawdzenie *#65#
- Anulowanie #65#
Przekierowanie może być ustawione na dowolny numer stacjonarny lub komórkowy z wyłączeniem numerów alarmowych służb ustawowo powołanych do niesienia pomocy oraz numerów Usług audioteksowych (np. 70x). Usługa może nie być realizowana w przypadku połączeń przychodzących z zagranicy, jeżeli numer, na który następuje przekierowanie jest również numerem zagranicznym.
Dodanie prefiksu 48 dotyczy tylko modemów kablowych.
Po wybraniu tej usługi system wyciszy dzwonek w Twoim telefonie. Osoba dzwoniąca do Ciebie usłyszy stosowny komunikat głosowy. Ty nadal będziesz mógł normalnie dzwonić.
- Wprowadzenie *26#
- Sprawdzenie *#26#
- Anulowanie #26#
Po wybraniu tej usługi system zablokuje możliwość przenoszenia rozmów telefonicznych na Twój numer telefonu. Żadne połączenie przeniesione z innego aparatu na Twój numer telefonu nie dojdzie do skutku.
- Wprowadzenie *02#
- Sprawdzenie *#02#
- Anulowanie #02#
Po wybraniu tej usługi, jeśli ktoś będzie chciał się do Ciebie dodzwonić w trakcie prowadzonej rozmowy, usłyszysz sygnał informacyjny. Będziesz mógł przerwać rozmowę, odebrać drugą i wrócić po jej zakończeniu do poprzedniej.
- Wprowadzenie *43#
- Sprawdzenie *#43#
- Anulowanie #43#
- Podczas rozmowy:
– # – akceptacja połączenia oczekującego,
– *# – odrzucenie połączenia oczekującego.
Po wybraniu tej usługi będziesz mógł nawiązać połączenie jednocześnie z dwiema osobami.
Po połączeniu z drugą linią możesz wybrać jedną z wielu opcji:
- ** _ _ _ _ _ _ # by dodać rozmówcę W puste miejsca wstaw numer, który ma zostać dodany do połączenia. Jeśli numer jest nieprawidłowy lub nie odbiera po 10 sekundach, powrócisz do rozmowy z pierwszym rozmówcą.
- # by zaakceptować rozmówcę i przyłączyć go do konferencji
- *# by odrzucić rozmówcę i go rozłączyć
- *0 by rozłączyć pierwszego rozmówcę i rozmawiać dalej z drugim
- *1 by rozłączyć drugiego rozmówcę i rozmawiać dalej z pierwszym
- *2 by zawiesić chwilowo drugiego rozmówcę i rozmawiać z pierwszym, lub zawiesić chwilowo pierwszego rozmówcę i rozmawiać z drugim, tzn. przełączać się między rozmówcami
- *3 by uzyskać połączenie trójstronne, czyli rozmawiać jednocześnie z obiema osobami wszyscy będą się wzajemnie słyszeć
- *4 opuścić połączenie trójstronne. Rozłączysz się i jednocześnie pozwolisz na dalszą rozmowę pozostałych osób.
Uwaga! Opuszczając połączenie trójstronne nadal będziesz obciążany kosztami za to połączenie.
Po wybraniu tej usługi możesz dzwonić nie wybierając numeru. Wystarczy, że podniesiesz słuchawkę i odczekasz chwilę, a system automatycznie połączy Cię z numerem, który wcześniej został zakodowany. Usługa ta jest szczególnie przydatna, gdy w domu zostają dzieci lub osoba starsza.
- Wprowadzenie *53* _ _ _ __ _ _ # – w puste miejsca wstaw numer,który ma być automatycznie wybierany
- Sprawdzenie *#53#
- Anulowanie #53#
Po wybraniu tej usługi osobie, do której dzwonisz nie wyświetli się Twój numer telefonu. Funkcja jest przydatna w sytuacjach, gdy chcesz pozostać anonimowy.
- Wprowadzenie *27#
- Sprawdzenie *#27#
- Anulowanie #27#
Po wybraniu tej usługi numer osoby dzwoniącej prezentowany będzie na Twoim wyświetlaczu przed odebraniem połączenia. Będziesz mógł zobaczyć numer osoby, która właśnie próbuje się do Ciebie dodzwonić. Numer nie wyświetli się jeśli dzwoniący zablokował prezentację własnego numeru lub z przyczyn technicznych.
Usługa jest domyślnie aktywowana dla wszystkich Abonentów.
Za pośrednictwem e.promax.media.pl
Usługa polega na zablokowaniu połączeń przychodzących od Abonentów, którzy zablokowali identyfikację własnego numeru telefonu lub których numer jest niedostępny z przyczyn technicznych.
- Wprowadzenie *28#
- Sprawdzenie *#28#
- Anulowanie #28#
Usługi dodatkowe płatne
Po wybraniu tej usługi system zablokuje możliwość wykonywania z Twojego telefonu połączeń wychodzących do wybranej grupy numerów. Dzieci lub osoby obce nie będą mogły wykonać wybranych przez Ciebie połączeń.
Założoną blokadę można anulować z klawiatury Twojego telefonu.
- Wprowadzenie *34*_ _ _ _*C# – puste miejsca -hasło, C – numer blokady
- Sprawdzenie *#34#
- Anulowanie #34*_ _ _ _ # – puste miejsca – hasło
Możliwe są następujące opcje (numery blokad):
- Blokada połączeń do sieci komórkowych
- Blokada połączeń międzynarodowych poza UE oraz Stany Zjednoczone
- Blokada wszystkich połączeń międzynarodowych
- Blokada połączeń wysokopłatnych – 70x i 20(7,8)
- Blokada połączeń międzynarodowych poza UE oraz Stany Zjednoczone i połączeń wysokopłatnych – 70x i 20(7,8)
- Blokada wszystkich połączeń międzynarodowych i połączeń wysokopłatnych – 70x i 20 (7,8)
- Blokada połączeń do sieci komórkowych i połączeń wysokopłatnych – 70x i 20(7,8)
- Pozostawienie możliwości wykonywania połączeń tylko do krajowych sieci stacjonarnych
- Blokada wszystkich połączeń wychodzących*
*nie są blokowane połączenia do numerów alarmowych służb ustawowo powołanych do niesienia pomocy oraz połączenia bezpłatne do wybranych Usług Dostawcy usług i Usług informacyjnych.
Blokada może nie być realizowana, jeśli dla zablokowanego numeru została wcześniej aktywowana Usługa przekierowanie połączeń lub Usługa gorąca linia.
Możesz zmienić hasło blokady połączeń wychodzących kodem
- *00*XXXX*YYYY*ZZZZ# – gdzie: XXXX –stare hasło, YYYY – nowe hasło, ZZZZ – powtórzenie nowego hasła
Hasło domyślne: 1111 (cztery jedynki))
Po wybraniu tej usługi zablokujemy w systemie możliwość wykonywania z Twojego telefonu połączeń wychodzących do wybranej grupy numerów. Sam zdecydujesz, które połączenia mają zostać zablokowane. Założoną blokadę można anulować tylko w Biurze Obsługi Abonenta.
Możliwe są następujące opcje (numery blokad):
- Blokada połączeń do sieci komórkowych
- Blokada połączeń międzynarodowych poza UE oraz Stany Zjednoczone
- Blokada wszystkich połączeń międzynarodowych
- Blokada połączeń wysokopłatnych – 70x i 20(7,8)
- Blokada połączeń międzynarodowych poza UE oraz Stany Zjednoczone i połączeń wysokopłatnych – 70x i 20(7,8)
- Blokada wszystkich połączeń międzynarodowych i połączeń wysokopłatnych – 70x i 20 (7,8)
- Blokada połączeń do sieci komórkowych i połączeń wysokopłatnych – 70x i 20(7,8)
- Pozostawienie możliwości wykonywania połączeń tylko do krajowych sieci stacjonarnych
- Blokada wszystkich połączeń wychodzących*
*nie są blokowane połączenia do numerów alarmowych służb ustawowo powołanych do niesienia pomocy oraz połączenia bezpłatne do wybranych Usług Dostawcy usług i Usług informacyjnych.
Blokada może nie być realizowana, jeśli dla zablokowanego numeru została wcześniej aktywowana Usługa przekierowanie połączeń lub Usługa gorąca linia.
Po wybraniu tej usługi nie będziesz już musiał wpisywać całych numerów osób, do których najczęściej dzwonisz. Możesz przypisać numery telefonów do przycisków na klawiaturze (oznaczonych od 0 do 9). Numery będą automatycznie wybierane po wciśnięciu przycisku.
Maksymalna liczba zaprogramowanych numerów to 10. Programując numer zamiejscowy pamiętaj o wprowadzeniu numeru kierunkowego.
Ułatw sobie rozmowy z najbliższymi!
- Wprowadzenie *50*N _ _ _ _ _ _ _ #
– w miejsce N wprowadź cyfrę od 0-9
– w puste miejsca wstaw numer, który ma być automatycznie wybierany - Sprawdzenie *#50*N#
– w miejsce N wprowadź cyfrę od 0-9 - Anulowanie #50*N
- Dzwonienie **N
Zdarza Ci się zaspać do pracy lub zapomnieć o ważnej sprawie? Zamów usługę budzenia jednokrotnego w PROMAX. O wybranej przez Ciebie godzinie zadzwoni telefon. Usługa będzie uznana za wykonaną jeśli podniesiesz słuchawkę. Zamiast codziennie programować budzenie możesz też skorzystać z usługi budzenia wielokrotnego zaplanować cały tydzień. Wystarczy wybrać dni tygodnia, w które chcesz być obudzony o tej samej porze.
Budzenie jednokrotne
- Wprowadzenie *55*_ _ _ _ # w puste miejsca wprowadź porę budzenia w układzie 24-godzinnym
- Sprawdzenie *#55#
- Anulowanie #55#
Budzenie wielokrotne
- Wprowadzenie *57*XXXX*_ _ _ _ _ _ _ # -w miejsce XXXX wprowadź porę budzenia w układzie 24-godzinnym -w miejsce podkreśleń '_’ wstawić numery dni w które chcesz być budzony (poniedziałek – 1, wtorek – 2, środa – 3, czwartek – 4, piątek – 5, sobota – 6, niedziela – 7)
- Sprawdzenie *#57#
- Anulowanie #57#
Uwaga! -anulowanie wyłącza budzenie we wszystkie dni.
Możesz otrzymywać szczegółowy, miesięczny wykaz połączeń w formie papierowej. Wykaz ten możesz odebrać w Biurze Obsługi Abonenta opłacając rachunek lub otrzymać pocztą.
Możesz również jednorazowo sprawdzić wykaz połączeń za wybrany zakończony okres rozliczeniowy.
Usługę możesz zamówić w Biurze Obsługi Abonenta.
Możesz otrzymywać szczegółowy, miesięczny wykaz połączeń nagrany na płycie CD. Wykaz ten możesz odebrać w Biurze Obsługi Abonenta opłacając rachunek lub otrzymać pocztą.
Możesz również jednorazowo sprawdzić wykaz połączeń za wybrany zakończony okres rozliczeniowy.
Usługę możesz zamówić w Biurze Obsługi Abonenta.
W szczególnych przypadkach Abonent może złożyć w Biurze Obsługi Abonenta wniosek o zmianę numeru na inny. Dopuszczalne przypadki określa Regulamin.
Jeśli potrzebujesz drugą odrębną linię telefoniczną możesz skorzystać z drugiego numeru telefonicznego. Drugi telefon możesz podłączyć do posiadanego modemu.
Otrzymasz drugi numer bez dodatkowej umowy i zbędnych formalności. Zamówienie możesz złożyć w Biurze Obsługi Abonenta.
Jeśli chcesz by Twój numer był wyjątkowy i łatwy do zapamiętania, wybierz jeden z puli „brązowych numerów”. Wyróżnisz się i ułatwisz zapamiętanie swojego nowego numeru.
Jeśli chcesz by Twój numer był wyjątkowy i łatwy do zapamiętania, wybierz jeden z puli „srebrnych numerów”. Wyróżnisz się i ułatwisz zapamiętanie swojego.
Jeśli chcesz by Twój numer był wyjątkowy i łatwy do zapamiętania, wybierz jeden z puli „złotych numerów”. Wyróżnisz się i ułatwisz zapamiętanie swojego nowego numeru.
Numery złote to najbardziej unikalne z dostępnych numerów.
Skorzystaj z poniższego formularza, podaj swój numer telefonu.
Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą i odpowiedzą na pytania dotyczące oferty.