Usługi darmowe

Mając telefon w PROMAX możesz liczyć na bezpłatne usługi. Sprawdź poniżej, co dla Ciebie przygotowaliśmy

Wybierz usługę

Bezwarunkowe przekierowanie połączeń (natychmiastowe)

Po wybraniu tej usługi system przenosi wszystkie przychodzące połączenia na wybrany numer.

  • Wprowadzenie *21*48_ _ _ __ _ _ #
    W puste miejsca wstaw nr telefonu na jaki mają być przenoszone połączenia.
  • Sprawdzenie *#21# 
    W puste miejsca wstaw nr telefonu na jaki mają być przenoszone połączenia.
  • Anulowanie #21# 

Dodanie prefiksu 48 dotyczy tylko modemów kablowych.

Przekierowanie połączeń gdy linia jest zajęta

Po wybraniu tej usługi system przenosi rozmowy przychodzące na wybrany numer gdy Twoja linia jest zajęta.

  • Wprowadzenie *67*48_ _ _ __ _ _ # 
    W puste miejsca wstaw nr telefonu na jaki mają być przenoszone połączenia.
  • Sprawdzenie *#67#
    W puste miejsca wstaw nr telefonu na jaki mają być przenoszone połączenia.
  • Anulowanie #67#

Dodanie prefiksu 48 dotyczy tylko modemów kablowych.

Przekierowanie połączeń pod nieobecność

Po wybraniu tej usługi system przenosi rozmowy przychodzące na wybrany numer gdy nikt nie odbierze telefonu w Twoim domu.

  • Wprowadzenie *61*48_ _ _ __ _ _ #
    W puste miejsca wstaw nr telefonu na jaki mają być przenoszone połączenia
  • Sprawdzenie *#61#
    W puste miejsca wstaw nr telefonu na jaki mają być przenoszone połączenia
  • Anulowanie #61#

Dodanie prefiksu 48 dotyczy tylko modemów kablowych.

Przekierowanie gdy terminal jest niedostępny

Po wybraniu tej usługi system przenosi połączenia przychodzące na inny, dowolnie wybrany numer telefonu w sytuacji, gdy Twój modem będzie wyłączony lub wylogowany (np. brak prądu w lokalu).

  • Wprowadzenie *65*48_ _ _ __ _ _ #
    W puste miejsca wstaw nr telefonu na jaki mają być przenoszone połączenia.
  • Sprawdzenie *#65#
  • Anulowanie #65# 

Przekierowanie może być ustawione na dowolny numer stacjonarny lub komórkowy z wyłączeniem numerów alarmowych służb ustawowo powołanych do niesienia pomocy oraz numerów Usług audioteksowych (np. 70x). Usługa może nie być realizowana w przypadku połączeń przychodzących z zagranicy, jeżeli numer, na który następuje przekierowanie jest również numerem zagranicznym.

Dodanie prefiksu 48 dotyczy tylko modemów kablowych.

Nie przeszkadzać

Po wybraniu tej usługi system wyciszy dzwonek w Twoim telefonie. Osoba dzwoniąca do Ciebie usłyszy stosowny komunikat głosowy. Ty nadal będziesz mógł normalnie dzwonić.

  • Wprowadzenie *26#
  • Sprawdzenie *#26#
  • Anulowanie #26#
Blokada przekierowanych połączeń

Po wybraniu tej usługi system zablokuje możliwość przenoszenia rozmów telefonicznych na Twój numer telefonu. Żadne połączenie przeniesione z innego aparatu na Twój numer telefonu nie dojdzie do skutku.

  • Wprowadzenie *02#
  • Sprawdzenie *#02#
  • Anulowanie #02#
Połączenia oczekujące

Po wybraniu tej usługi, jeśli ktoś będzie chciał się do Ciebie dodzwonić w trakcie prowadzonej rozmowy, usłyszysz sygnał informacyjny. Będziesz mógł przerwać rozmowę, odebrać drugą i wrócić po jej zakończeniu do poprzedniej.

  • Wprowadzenie *43# 
  • Sprawdzenie *#43#
  • Anulowanie #43#
  • Podczas rozmowy:
    –   # – akceptacja połączenia oczekującego,
    –  *# – odrzucenie połączenia oczekującego.
Aktywacja opcji połączeń trójstronnych (nie zawiera opłat za wykonane połączenia)

Po wybraniu tej usługi będziesz mógł nawiązać połączenie jednocześnie z dwiema osobami.

Po połączeniu z drugą linią możesz wybrać jedną z wielu opcji:

  • ** _ _ _ _ _ _ # by dodać rozmówcę W puste miejsca wstaw numer, który ma zostać dodany do połączenia. Jeśli numer jest nieprawidłowy lub nie odbiera po 10 sekundach, powrócisz do rozmowy z pierwszym rozmówcą.
  • # by zaakceptować rozmówcę i przyłączyć go do konferencji
  • *# by odrzucić rozmówcę i go rozłączyć
  • *0 by rozłączyć pierwszego rozmówcę i rozmawiać dalej z drugim
  • *1 by rozłączyć drugiego rozmówcę i rozmawiać dalej z pierwszym
  • *2 by zawiesić chwilowo drugiego rozmówcę i rozmawiać z pierwszym, lub zawiesić chwilowo pierwszego rozmówcę i rozmawiać z drugim, tzn. przełączać się między rozmówcami
  • *3 by uzyskać połączenie trójstronne, czyli rozmawiać jednocześnie z obiema osobami wszyscy będą się wzajemnie słyszeć
  • *4 opuścić połączenie trójstronne. Rozłączysz się i jednocześnie pozwolisz na dalszą rozmowę pozostałych osób.

Uwaga! Opuszczając połączenie trójstronne nadal będziesz obciążany kosztami za to połączenie.

Gorąca linia

Po wybraniu tej usługi możesz dzwonić nie wybierając numeru. Wystarczy, że podniesiesz słuchawkę i odczekasz chwilę, a system automatycznie połączy Cię z numerem, który wcześniej został zakodowany. Usługa ta jest szczególnie przydatna, gdy w domu zostają dzieci lub osoba starsza.

  • Wprowadzenie *53* _ _ _ __ _ _ # – w puste miejsca wstaw numer,który ma być automatycznie wybierany
  • Sprawdzenie *#53#
  • Anulowanie #53#
Blokada prezentacji własnego numeru CLIR

Po wybraniu tej usługi osobie, do której dzwonisz nie wyświetli się Twój numer telefonu. Funkcja jest przydatna w sytuacjach, gdy chcesz pozostać anonimowy.

  • Wprowadzenie *27#
  • Sprawdzenie *#27#
  • Anulowanie #27#
Prezentacja numeru rozmówcy CLIP

Po wybraniu tej usługi numer osoby dzwoniącej prezentowany będzie na Twoim wyświetlaczu przed odebraniem połączenia. Będziesz mógł zobaczyć numer osoby, która właśnie próbuje się do Ciebie dodzwonić. Numer nie wyświetli się jeśli dzwoniący zablokował prezentację własnego numeru lub z przyczyn technicznych.

Usługa jest domyślnie aktywowana dla wszystkich Abonentów.

Szczegółowy, miesięczny wykaz połączeń

Za pośrednictwem e.promax.media.pl

Blokada anonimowych połączeń przychodzących

Usługa polega na zablokowaniu połączeń przychodzących od Abonentów, którzy zablokowali identyfikację własnego numeru telefonu lub których numer jest niedostępny z przyczyn technicznych.

  • Wprowadzenie *28#
  • Sprawdzenie *#28#
  • Anulowanie #28#

Co zyskujesz zamawiając usługi w PROMAX?

Atrakcyjna oferta

Chcemy, żeby każdy miał łatwy, swobodny i nieograniczony dostęp do technologii. Stawiamy na dobrą relację ceny do jakości.

Niezawodność usług

Nieustannie inwestujemy w budowę sieci i modernizację infrastruktury, by dostarczać Ci usługi najwyższej klasy. Nad niezawodnością usług czuwają nasze ekipy techniczne.

Łatwy kontakt

Nasi przedstawiciele handlowi i technicy chętnie odwiedzą Cię w domu, a konsultanci w Biurach Obsługi Abonenta i na infolinii odpowiedzą na każde pytanie.

Konfigurator usług

Sam wiesz, czego najbardziej potrzebujesz – dzięki konfiguratorowi usług stworzysz pakiet szyty na miarę swoich potrzeb.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
Zostaw numer

Oddzwonimy

Zadzwoń:

+48 62 735 31 11

Zostaw swój numer!

Skorzystaj z poniższego formularza, podaj swój numer telefonu.
Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą i odpowiedzą na pytania dotyczące oferty.